Модифікація | DA-42 | DA-42 |
Размах крила | 13,42 м | 44,03 фт |
Довжина | 8,56 м | 28,08 фт |
Висота | 2,49 м | 8,17 фт |
Площа крила | 16,29 м.кв. | 16,29 м.кв. |
Вага порожнього літака | 1 251,00 кг | 2 757,98 фнт |
Максимальна злітна маса | 1 700,00 кг | 3 747,85 фнт |
Тип двигуна | 2 DD Thielert Centurion | 2 DD Thielert Centurion |
Потужність | 2,00 л.с. | 2,00 л.с. |
Макс. швидкість | 356,00 км/г | 192,22 уз TAS |
Крейсерська швидкість | 310,00 км/г | 167,39 уз TAS |
Скоропідйомність | 390,00 метрів за хвилину | 390,00 метрів за хвилину |
Практична дальність | 1 693,00 Км | 1 052,03 миль |
Практичний максимум | 5 486,00 м | 17 998,69 фт |
Екіпаж | 1 | 1 |
Пасажири | 3 | 3 |
Diamond DA-42 NG - легкомоторний дводвигунний літак, розроблений компанією спеціально для клієнтів, в житті яких першорядне значення мають безпека і комфорт у співвідношенні з передовими технологіями.
Наше бачення:реконструкція громадянської авіації. Наша Ціль: встановити самі високі норми, які можливі у виробництві літаків і розвитку. Наша Обіцянка: об”єднати самі прогресивні матеріали і технології, щоб поставляти дуже надійні і економічні літаки, які завдають мінімальну шкоду навколишньому середовищу, ніколи не жертвуючи характеристиками роботи, безпекою чи красою!”- Кристіан Дріс, засновник Diamond Aircraft.
Diamond Aircraft обладнав свій літак DA-42 NG новим дизельним двигуном АЕ300, який залишає прекрасне враження. Він міцний і економічний одночасно. Новий DA-42 NG являє собою значно удосконалену модифікацію попередньої версії. Все це робить літак Diamond DA-42 чудовим вибором не тільки для індивідуальних власників, а і для льотних шкіл, які намагаються застосовувати найновіші концепції і технологічні розробки в свою льотну підготовку.
336 л.с. дають вражаюче прискорення, помітно збільшене у порівнянні з попередньою моделлю літака DA-42. Із двигунами , які забезпечують 100 - відсоткову взльотну потужність, ніс літака піднімається на 12* і літак набирає 90 УИВС (вузлів індикаторної повітряної швидкості), споживаючи при цьому 9,4 гал/год на двигун з показниками варіометра, коливающимися в межах 1100 і 1300 фт/хв. Це дійсно захоплює. Минає п”ять хвилин після зльоту і ми зменшуємо номінальну міцність до 92% від її максимального значення, а швидкість набору висоти доводимо приблизно до 1100 фт/хв. Вимірювач по паливу вказує тепер витрату палива 8,5 гал/год.
Досягнувши висоти 12000 фт при показниках потужності 92%, ми пришвидшуємося до 145 УИВС, які приводять до справжньої швидкості польоту в 183 вузла при практичній межі 18000Фт, і літак може триматися на висоті 1400фт з одним двигуном. Ми застосовуємо автопілот і насолоджуємося комфортним польотом дякуючи устройству GFC 700 з його системою демпфірування рискання. Повернув потужність в експлуатаційний режим, (75% від максимального значення) двигуни потребують 6,8 гал палива на двигун і забезпечать 175 вузлів справжньої швидкості, при якій витрачається всього лише 51 л. Палива JetА1 на годину.