Вага | 2,300 кг | 2,300 кг |
Довжина | 9,19 м | 30,2 фт |
Висота | 2,82 м | 9,2 фт |
Размах крила | 14,5 м | 47,7 фт |
Кількість місць | 7 | 7 |
Завантаження *) | 710 кг | 1,565 фнт |
Макс. злітна вага | 2,300 кг | 5,071 фнт |
Двигун | AE 330 х2 по 180 л.с. | AE 330 х2 по 180 л.с. |
Запас палива (стандартний бак / бак збільшеної місткості) | всього 326 л основний бак 189 л допоміжний бак 137 л | всього 326 л основний бак 189 л допоміжний бак 137 л |
Види палива | Jet A-1 | Jet A-1 |
Розхід при 60% (12000 футів) | 44.7 л/г (все разом) | 11.8 US галл / год (всі разом) |
Макс. швидкість (14,000 ft, MCP) | 352 км/г TAS | 190 вузлів TAS |
Макс. швидкість при стандартній конфігурації ¹⟩
|
372 км/г TAS | 201 вузлівTAS |
Макс. рабочая высота | 6,069 м | 20,000 фт |
Макс. диапазон | 2,376 км | 1,283 нм |
Найбільший літак з найновішими технологіями.
Літак DA62 MPP - це найбільший літак з новішими технологіями. Сама економічна, потужна і універсальна платформа в своєму класі із доступних на сьогодні.
Способи застосування:
Основним обладнанням кокпіта являється авіоніка gIass cockpit Garmin G1000 NXi з автоматичною системою управління польотом з трехосевим автопілотом. У носовій частині, на фюзеляже і під фюзеляжем може бути змонтовано різноманітне обсерваційне обладнання ( оптоелектронні головки, радарі, антени, камери і т.д.), в залежності від побажань замовника. У середині кабіни можуть розміститися 2 станції з операторами цього обладнання.